BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 13, 2012

BiLe JAntung SeAkaN TerHenti

hari ini pada permulaan aku sedikit rase kegembiraan.. namun seperti pepatah melayu .... mendung x beerti hujan... saat ni dan ketika ini.. jantung aku seakan ingin berhenti.....guruh dilangit seakan berdentum setelah menerima tamparan yg hebattt... ahhhhhh.. ape semua ni.. pasrah sgt aku.. seakan tersungkur bile ini berlaku.... aku cube tuk bertahan menahan emosi aku.. namun aku gagal.... aku gagal utuk mengawal nyer..... maafkn aku.. aku x blh terima kenyataan bila org yg aku syg membandingkan aku ngan lelaki lain... dia x perasan ke perasaan aku... atau dia sengaja ingin menyakitkan hati aku ni...cukup la... cukup laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. aku blh jdi gila mcm ni.. aku x blh terima kenyataan dia membandingkn aku ngan lelaki lain... aku sedar aku bnyk kekurangan.. aku bnyk buat dia sedihhh...... bodoh nyerr aku ni.. x mampu buat ea bahagia ngan aku.. ini kah nasib aku yg telah tertulis..................sampai bila harus mcm ni.. sampai bile.... hurmmmmmm..... knpe la org yg aku syggg x blh terima aku seadanya............ aku tau aku bnyk kekurangann... dan mungkin ini hukuman atas ape aku lakukan dulu... bagaimn aku nk hadapi semua ni... bagai mnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...................... argggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... kat sini aku luahkan.....kat sini aku mengadu.....katsini juga aku coretkn isi hatiku.... dan kat sini juga aku hancurkan hatiku..........................

0 comments: