BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 19, 2012

HaRI Yg BEgiTu MeNgaJAr ErTi KeHiduPan

dr semlm hingga ke pg ni aku terasa gelap sgt dunia aku....ahhhhhh.. knpe ini yg terjadi,, bukan ini yg aku pinta.. kasih syg aku terhadap dia membuatkn aku... hilNG ARAH.... hingga saat ini aku sedang mencari akan kesilapan aku.... adakah ini dinamakan dugaan....begitu x bermaya hari aku ni.... beri lah kekuatan utk diri aku terus bediri........ walau ape pon yg terjadi akan kupertahankn apa yg aku miliki skrg..... biar la masa yg memberi jawapan...... ape aku merepek ni.... pg2 dh mula emosi.....huh.... mengeluh aku.....aku ni kadang2 x tau knpe aku jd mcm ni.. aku dh mcm lost aku punye identiti.... mana khairul azri yg dulu kuat... tabah.. mana hilang nyer ... weyhhhhhhhhhh... ape bende aku tulis ni.... arghhhhhhhhhhhhhhh.. ni la lau menulis dlm keadaan yg beremosi ape pon x tau yg aku tulis ni... aku sebenar rindu sgt ngan gelagat si dia yg selalu buat aku merajuk..... but the way aku suke part2 dia buat aku merajuk sbb tu kenagan aku ngan dia... hahahaha.. lagak dia yg suke buli aku tu la yg aku dok selalu ingt kat dia..... kadang2 aku saje buat2 merajuk sebab aku tau ngan cara aku merajuk aku dpt tau kemanjaan si dia... aku jd mcm sbb terlalu rindukan kemesraan sidia... sumpahh aku suke sgt bile bersama dia.. aku akui aku sedang rindukan dia.....tu yg emosi aku jd x tentu hala..... ape pon aku harap sgt ea maafkn aku atas kekasaran aku smlm.... aku punye hal semua jd kusut... mlm td punye date ngan dia tul2 buat aku terpukau... dh dua hari kot x tgk wajah dhh.. pehh mlm td bile dapat see sumpahhhh aku xtau berapa kali ribu aku jatuh cinta ngan dia.... aku baru balk keje ni.. so bdn letihh ckit tp ble dh see sume pict aku ngan dia hilang letih aku.... ape pon aku harap hari ni lebih baik dari semlm... I MISS U MY LUV....

0 comments: