BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 12, 2012

KeMbali ....

hurmmm .. akhirnye aku datang kembali ke dunia blog ni... aku xtau knpe aku kembali ke sini...... entah la.. kadang2 aku hilang arah dan tujuan aku... aku sampai x kenal diri aku ni... aku terasa mcm x berguna sgt.... aku pon x ingin jadi mcm ni.. aku perlukan kekuatan utk lalui semua ni... huh mengeluhh panjang aku mlm ni.... aku hanya ingin kehidupan mcm org lain.. tp knpe semua ni berlaku dalam hidup aku.. satu persatu aku lalui... rase x sanggup dh aku lalui semua ni... susah ke org nk fahami aku.. susah sgt kerrrr.... aku sedar sape aku ni.. mcm sampahh semua org buat kat aku..... knpe ????????????????? aku pon manusia pasti akan melakukan kesilapan.. walaupun kadang2 aku x sedar aku sedang melakukan kesilapan..... knpa ramai manusia tidak bersikap memaafkan akan kesilapan yg lalu.. aku pon hingin hidup aku mcm ni....kat mana aku nk luah kan ape yg aku lalui sekarang,,,, argggggggggghhhhhhhhhhhhh... kusut kepala aku ni.. wajar kah aku dihukum sampai mcm ni..... wajar kahhhhhhhhhhhh.... wlau beribu aku buat pertanyaan aku pasti aku xkn dapat jawapan nyer... kini aku hanya beserah pada ketentuan yg maha esa...... bila hati dan perasaan mula berputik bibik2 cinta disaat itu juga la hadir kedukaan dlm hidup aku..... mlm ni terlalu panjang tuk aku habiskan sendirian... aku harus kuat lalui semua ni...... terlalu bnyk dugaan dan terlalu bnyak rintangan hingga aku dh naik gilerrrr....... ngan semua ni.... aku gilerrr kerrrrrrrrrr.. yer aku gilerrrr aku gilerkan kebahagiaan yg aku idamkan........... siol la kau KHAIRUL AZRI...... ape maslah ko sampai ko jd mcm ni......... ko ni mmg x gune ....... dan ko x layak nk dapat kebahagiaan............... ahhhhhhhhh.... ape la aku ni...... im so stresssss now......... better aku berdiam meratapi ape yang berlaku....

0 comments: